wtorek, 19 maja 2015

Kaczki

Spacerowaliśmy sobie wokół Oleśnickiego stawu, dumając nad istotą istnienia oraz przyglądając się kaczkom. Spacerowaliśmy, znaczy Blu, Kari, Fen i ja. Pogoda nie dopisała, ba, było stosunkowo paskudnie, ale tradycji musiało stać się zadość, więc mimo niesprzyjającej aury postanowiliśmy zgłębiać tajemnice naszego pięknego regionu podczas kolejnej wspólnej majówki.
- Patrzcie! – zawołałem dziewczyny, wskazując kaczkę, która wypełzła z wody, poczłapała w kierunku zarośli i stamtąd obserwowała pozostałe ptaki, rozkosznie wyciągając głowę ponad poziom przybrzeżnych traw – Kaczka-podglądaczka!
- Jaki szpieg! – zarechotała Blu – Pewnie sprawdza wierność swojego kaczora. Że niby poszła tylko na chwilę, przypudrować dziób albo za potrzebą, a ten bydlak już dobiera się do innej. O! – kaczor rzeczywiście szybko stracił zainteresowanie przebiegłą kaczką i rozpoczął gonitwę za inną, lubieżnie wyciągając w jej kierunku kuper. Przyglądaliśmy się tym miłosnym igraszkom zafascynowani bezpośredniością kaczora, kiedy Blu odwróciła się do nas i zapytała
- Wiedzieliście, że kaczy penis ma kształt korkociągu? – Nie wiedzieliśmy. Nie jestem pewien czy chcieliśmy wiedzieć.
- To... dobrze? - mruknąłem, ciesząc się w duchu, że nie jestem kaczorem. – Skąd to wiesz, tak w ogóle?
- Oglądałam na youtube film o penisach i waginach kaczek. – Blu wzruszyła ramionami, zupełnie jakby to była najzwyklejsza na świecie rzecz, tak sobie usiąść przed komputerem i oglądać filmy o ptasich genitaliach. Już miałem się przyczepić, kiedy przypomniało mi się, że wciąż polecam ludziom do przeczytania „Chuć”. Przyganiał kocioł…
- Wracając do kształtu penisa, wszystko dlatego, że drogi rozrodcze u kaczek są strasznie powykręcane. I taki kaczor tym spiralnym penisem może sobie wygodniej spenetrować swoją kaczą wybrankę. - kontynuowała Blu. – Strasznie ciężko jest uprawiać seks z kaczką – westchnęła.
Posmutnieliśmy, zmartwieni kaczymi problemami, kontynuując spacer w niezręcznej ciszy, niemrawo powłócząc nogami.
- U kotek owulacja jest indukowana bólem. – zauważyłem, przerywając nieznośne milczenie, ale nie wzbudziłem tym większego zainteresowania. Limit „Zabawnych Faktów” na ten dzień został wyczerpany.

Kaczka podglądaczka! Jako dowód, że wszystko co opisałem zdarzyło się naprawdę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz