niedziela, 12 kwietnia 2015

Specjaliści

Wędrowaliśmy sobie z Jedynką i Dwójką, rozprawiając o zbliżającej się majówce, kiedy ta pierwsza nieśmiało wtrąciła
- Skoro jestem wśród specjalistów, chciałabym o coś zapytać...
- Specjalistów? - zdziwiłem się
- Oho, pewnie ma jakieś pytanie o seks! - uśmiechnęła się Dwójka. Jedynka spąsowiała, więc chyba rzeczywiście to miała na myśli.
- No tak, specjalistów! - stwierdziłem, wypinając dumnie pierś. Z perspektywy czasu stwierdzam, że to moje rosnące ego rozpierało mnie od środka.
- Więc... - kontynuowała Jedynka - czy jest możliwe...
- Tak. - odpowiedzieliśmy zgodnie
- Ale nie zdążyłam dokończyć - zdziwiła się
- Po prostu tak. Wszystko jest możliwe.

1 komentarz:

  1. I teraz kazdy przez ciebie z rozżarzonymi polikami przeglada kamasutre....dzieki Fe

    OdpowiedzUsuń